Zwroty i reklamacje

Gwarancja i reklamacja

Gwarancja oraz reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie zachowanego dokumentu sprzedaży – paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wszystkie zakupione produkty podlegają 2 letniej gwarancji lub dłużej – przeważnie w opisie produktu jest to wyszczególnione.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zgłoszenie

Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres email sklepu: hotpot.biuro@gmail.com TYTUŁ: REKLAMACJA
Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, imię i nazwisko, kopię dowodu zakupu oraz wskazanie produktu oraz przyczyna reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać zdjęcia uszkodzeń.

  1. Oświadczenie
    Napisz oświadczenie, które będzie dołączone do przesyłki. Powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data reklamacji oraz wystąpienia wady.3.Odesłanie produktu
    Po akceptacji reklamacji dystrybutor lub sprzedawca uzgodni termin wysyłki produktu. Prosimy nie zapomnieć dołączyć oświadczenia wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT lub potwierdzenie przelewu).

Gwarancja:

Gwarancja nie obejmuje:

– Uszkodzeń mechanicznych,

– Naczyń, garnków oraz patelni w których stwierdzono:

  • odbarwienia powstałe poprzez użytkowania niezgodnego z instrukcją,
  • uszkodzenia mechanicznego, powstałego na skutek uderzenia lub upadku naczynia,
  • uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego czyszczenia,
  • przegrzanie dna (brązowe przebarwienie),
  • uszkodzenia powstałe na skutek użycia niewłaściwych detergentów,
  • używanie do celów profesjonalnych i przemysłowych.

– Niestosowanie się do zaleceń producenta i użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem powoduje utratę gwarancji.

– Warunkiem uznania jest przedstawienie dowodu zakupu, data sprzedaży oraz wyszczególnionym rodzajem zakupionego przedmiotu,
– Prawo rękojmi przysługuje tylko konsumentowi.

Prawa konsumenta:

  1. Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (ustawa ta normuje sprzedaż z udziałem konsumentów) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, kupujący (czyli konsument) może żądać albo bezpłatnej naprawy albo bezpłatnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
  2. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Produkt dotarł uszkodzony

Prosimy o sprawdzanie produktów w obecności kuriera i w przypadku konieczności wypełnienia odpowiedniego formularza szkody. Następnie prosimy o przesłanie jego kopii na adres mailowy: hotpot.biuro@gmail.com

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w przeciągu 14 dni.

  1. a) skontaktuj się z nami mailowobiuro@gmail.com
    b) napisz oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Oświadczenie powinno zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis. Pamiętaj zwracany produkt nie może być używany!
    c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
    d) do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
    e) koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
    f)Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcy.
    g) Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

ADRES DO WYSYŁKI ZWROTÓW:

NIKEMON ANITA SUCHOŃ
53-441 Wrocław
ul. Manganowa 5/6

Tel: 788 540 961

Zwrot pieniędzy za przedmiot nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od odebrania paczki w takiej samej formie w jakiej konsument zawarł w trakcie zawarcia umowy kupna-sprzedaży. W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.